Kolorowy Relax


Dla jasności - Relax to nazwa włóczki, bo przy swetrze się trochę napracowałam ;-)

Sweter - płaszczyk zrobiony z kilku energetycznych kolorów włóczki Relax (Filati) - a dokładni z 4 kolorów.
Potrzebowałam na niego 13 motków włóczki ale zostało z 3 kolorów po pół motka czyli sweter waży ok. 1150g. Druty nr 5, szydełko nr 5.

Sweter zrobiony dżersejem za wyjątkiem plis wykończeniowych które zrobiłam francuzem. No i kaptura który jest częściowo szydełkowy.

Zostawione są też długie nitki na łączeniach kolorów które pozaplatałam w warkoczyki (było duuużo zaplatania!).

Szydełkowy kaptur zaczyna się robić jak koło, po pewnym czasie przerabiamy koło w kwadrat, a potem ten kwadrat składamy na pół i łączymy szydełkiem wzdłuż jednego z boków. Wykończenie kaptura z przodu, przy twarzy jest zrobione na drutach (podwójnie złożona plisa).




Sweter nie ma zapięcia - być może będzie w kilku miejscach wiązanie ze sznureczków/warkoczyków, zobaczymy.


Komentarze

  1. Fantastyczne swetrzysko. Piękne kolory i niespotykane akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! I szydełkowy kaptur bardzo dobrze mu robi. Jeszcze bardziej podkreśla etniczność.
    Pierwsze i ostatnie zdjęcie 👍 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ,widziałam ten sweter z TEJ firmy.Proszę uważać bo wzór jest zastrzeżony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wzoru tego swetra - z całą pewnością nie jest zastrzeżony wzór dżersejowy którym jest robiony, ani też dzierganie z kilku kolorów włóczki. A to że zrobiłam coś inspirując się publicznym zdjęciem - moda na całym świecie na tym polega ;) Co innego gdybym twierdziła że to ja jestem autorem projektu lub wdrożyła seryjną produkcję takich swetrów.

      Usuń
    2. Jesteś Kobieto niesamowita!!!! Podziwiam i zazdroszczę! Zamawiam sobie też tą energetyczną włóczkę i zrobię sobie czapkę:-) bo umiem.

      Usuń
    3. Z,jakiej firmy włóczka została zastosowana?

      Usuń
    4. Jest napisane przecież - a nawet jest link do pasmanterii internetowej gdzie można ją kupić.

      Usuń
  4. Twoje dzierganie jest na wysokim poziomie. Od lat do Ciebie zaglądam. Sweter podobny do tego planują zrobić juz od kilku miesiecy. Poszukiwalam odpowiedniej wloczki. A Ty tak chetnie dzielisz sie swoim doświadczeniem. Powiedz prosze jesli pamietasz jakie numery maja kolory uzytych włóczek. Serdecznie Cie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O2, 23 i 40 a bordowa to Shetland Chunky 623 bo wtedy bordo nie było z Relaxu.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci serdecznie. Nie mogę się napatrzeć

      Usuń
  5. A robi Pani na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty