Krótki komin


Byłam na krótkim urlopie w Niemczech. Zwiedzałam ładne miasteczka i piłam Glühwein na
Weihnachtsmarkt 😉 ale nie odmówiłam sobie oczywiście przyjemności odwiedzin w sklepie z włóczką! Pooglądałam, pomacałam, pozachwycałam się - ale ponieważ większość tych włóczek jest dostępna już w polskich sklepach internetowych (zazwyczaj taniej!) to zadowoliłam się dwoma moteczkami z promocji. 
Soffilo (Lana Grossa) to 45% alpaka, 46% wełna i 9% poliamid - gruba (na druty 10-12) i mięciutka. 40m/50g.

Z tych dwóch motków, na drutach nr 12 powstał wczoraj krótki komin.
Zrobiłam na nim wzór kosteczek z lewych oczek.
Komin ma ok. 60 cm w obwodzie i 30 cm wysokości. Taki ocieplacz świetnie sprawdzi się pod kurtkę, gdy nie chcemy mieć grubego zawoju szalika pod szyją.

Zauważyłam że fajnie się komponuje z Czapkami Smerfetka które robiłam jakiś czas temu - i fioletowe i różowa pasuje kolorem.

I czapeczki i komin można kupić w moim sklepiku na DaWandzie.



Komentarze

  1. Jak zawsze pięknie. W takich czapkach i kominie zima nie straszna nie wspominając o wesołych kolorach. Czy ten komin robiony na drutach okrągłych?
    Serdeczne pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Lana Grossy! W Niemczech są rzeczywiście okrutnie drogie... gdzie można je dostać w Polsce taniej? Tutaj zamawiam na Filati.cc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pasmanterii stacjonarnej w Bytomiu np. ;-) W internecie jest w amiqs.pl, w fastryga.pl - gdzie indziej pewnie też :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty