Z warkoczem.


Sweter z wełny merynosowej w kolorze ciemny grafit (stalowy) - z jednym warkoczem z przodu i z tyłu.

Wełna - Morbidone (Filati) 100% merino, kolor nr 93 - 70 dag, druty nr 4,5 i 5.

Poza warkoczem na środku (z 12 o.) reszta jest zrobiona dżersejem. Rękawy wszyte prosto, bez główki i bez podkroju pachy.

Ciepły i bardzo miły w dotyku :-) Jeśli więc ktoś szuka niegryzącej wełny to polecam z czystym sumieniem.


I na tym mam nadzieję zakończyłam szaro-czarną serię zamówień - czeka już Lima w kolorze rudym na mój (wreszcie!) sweter. Trochę się stęskniłam za kolorami :-)

Komentarze

  1. Znów klasycznie i znów pięknie☺
    Ale na rudzielca czekam z niecierpliwością, bo też mam rudą włóczkę w zapasach i zero pomysłu na nią 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham warkocze ;) Super to wyszło ;)i czekam na Twój sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny klasyczny sweter i do tego ciepły z najlepszej moim zdaniem wełny na ten sezon!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty