Parada reniferów

W górach spadł śnieg czyli zima blisko - pora więc na sweter z wrabianymi norweskimi wzorami - koniecznie z reniferami! 😁 Tym razem sweter jest czarno - biały.

Włóczka: Blue Faced Leicester Aran i Cashmerino Aran - obie Debbie Bliss. ok. 50 gad czarnej i niecałe 10 dag białej a w zasadzie ecru. Druty nr 4,5.


Wzorki pozbierałam z różnych miejsc - przeważnie z internetu i dopasowałam tak żeby ładnie zagrały w całości. Podobają mi się drzewka :-)
Krój swetra nie jest skomplikowany - rękawy zakończone prosto, bez podkroju pachy. Tylko podkrój dekoltu i golf - reszta prosto.

Z tyłu wzorów jest mniej - tylko na dole, po ściągaczu i na górze.

Będzie jeszcze jeden sweterek - mniejszy, który będzie w odwrotnych kolorach.

Komentarze

  1. Woooow! Jestem pod wrazeniem wykonanej pracy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek! Mam słabość do takich wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    I mówię to ja, która nie przepada za okołoświątecznym dzianinowym trendem.
    Dlaczego? Te choineczki na drodze reniferów! Gdyby były między każdym zwierzem, to NIE. Gdyby ich w ogóle nie było, tym bardziej NIE. Ale taka kompozycja 👍👍👍
    I jeszcze podoba mi się kontynuacja brzegu wzoru karczku na górze rękawów. Taki detal, a efekt dopieszczenia jest ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się uśmiechnęłam, jak zobaczyłam ten sweter :D świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Pani zdolna!!piękny sewter♡

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest :) Bardzo mi się podobają norweskie wzory, zwłaszcza tak perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten sweter! Własnie taki chce zrobić sobie na drutach! Już nawet zamówiłam świetną wełnę stąd welnabawelna.pl/wloczka-drops-paris-bawelna i już nie mogę się doczekać aż przyjdzie i zacznę dziergać! Mm nadzieję,że wyjdzie mi równie piękny jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paris? To jest gruba bawełna, nie jestem pewna czy na taki sweter - będzie ciężki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty