Czapa Maxi


 Jeszcze jedna czapa - tym razem z baardzo grubej włóczki! Ten motek obok to jest pozostałość po zrobieniu czapki :-)

A włóczka to Alpine Maxi - motek ważył 250g, na czapkę wyszło 100g. Druty nr 15.


Kupiłam go w zeszłym roku i doczekał się wreszcie zastosowania - tak o wyglądał nowy 😀

Na czapę nabrałam na druty 22 o. - najpierw 3 okrążenia ściągaczem 1/1 a dalej wzorem francuskim. 2  okrążenia zrobiłam  inną, kolorową  włóczką żeby czapa nie była taka smutna ;-) Na drutach nr 15 nie robi się łatwo - ale za to jak szybko przybywa!
Czapka ma 24 cm wysokości i pasuje na głowę ok. 54 cm.

Będzie do sprzedania - ale to za kilka dni, bo wybywam właśnie na krótki odpoczynek!
Pa!!

TU można kupić :-)

Komentarze

  1. Super czapka, uwielbiam takie grubaski! Mam przy okazji pytanie o metki - jak sie sprawdzają w użytkowaniu te filcowe? Czy lepsze są filcowe czy z innych materiałów np. z washpapu albo drewniane? Chcę sobie też zamówić i nie wiem, które w praktyce są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się najbardziej podobają filcowe, nic się z nimi nie dzieje złego. Z washpapy mam od niedawna i nie wiem jak się będą zachowywać.

      Usuń
  2. Fajne to przełamanie monotanii szarości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale grubasek :O świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty