Jesienny komin


jesienny z racji tego, że obfotografowany w parku - wybrałam się na spacer oglądać jesień ;-)

Komin podwójny - czyli taki którym można się owinąć dwa razy - z Big Merino Dropsa w kolorze szarym. Druty nr 5, wyszło niecałe 30 dag wełny.

Zrobiony jest ryżem podwójnym. Jest dosyć szeroki - 31 cm ( u mnie to były 52 o.) i ma ok. 134 cm w obwodzie.

Robiłam wzdłuż, czyli szalik o dł. 134 cm zszyłam początek z końcem.

Nie zabrałam sobie statywu i autoportrety wyszły mi nieostre, ale wrzucam żeby było widać jaki jest długi.




Piękna jest jesień jak wyjdzie słoneczko! Trzeba się szybko napatrzeć zanim te wszystkie kolorowe liście opadną 🍂

 A to już kolejny rozpoczęty sweter - czarna alpaka w połączeniu z kid silkiem

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, bo Twoje prace ,to wiadomo, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz park jest naprawdę piękny! A Ty pięknie to pokazałaś☺

    OdpowiedzUsuń
  3. W prostocie siła !!! Prześliczny ten komin Uwielbiam szarosci .Super się komponuje z bogatymi kolorami jesieni !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty