Golf z angory.


Granatowy golf z motywem celtyckim i warkoczami - z mięciutkiej angory.

Angora Campolmi Filati - (70% angory, 20% nylon, 10%wełna) sprzedawana w moteczkach 25g okazała się bardzo wydajna - na ten sweter (rozmiar 40/42) wyszło mi 9 motków, czyli golf waży 225g :-) Druty nr 4 i 3,5.

Z przodu, z tyłu i na rękawach umieściłam wzór celtyckiej (irlandzkiej) plecionki obramowany warkoczami, reszta dżersejem.
Włóczka jest niesłychanie mięciutka i delikatna! Trzeba jednak obchodzić się z nią delikatnie, bo to w końcu angora ;-) Troszkę farbuje.

Uprzedzając pytania - nie mam opisu, projekt własny wg sugestii klientki.




Komentarze

  1. Piękny głęboki kolor, wykonanie mistrzowskie, ciekawi mnie czy potrzeba "spodu" pod sweterek, czy nie prześwituje ?
    Bardzo wydajna ta angora, czyli cewka 250 powinna wystarczyć na ciut większy rozmiar ?
    A jak taka angora zachowuje się po praniu ? mechaci się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest prześwitujący. Tak, włóczka jest bardzo wydajna - ale jak się zachowuje w praniu nie wiem niestety. Sweter nie jest dla mnie, nie prałam go i nikt go jeszcze nie nosił ;-) Na pewno wymaga delikatnego traktowania - czyli pranie ręczne, nie nosiłabym też na ramieniu drapiącej torebki np. bo to jednak sporo kosztuje...

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty