Czapka i komin ombre


Kilka dni temu pokazywałam komin a teraz już razem z czapką - komplet z efektem 'ombre' (dip dye) zrobiony z dwóch odcieni włóczki Angora Gold (Alize) - pastelowy wrzos i perłowy szary.

Podwójna nitka, druty nr 5 (czapka) i 5,5 (komin). Razem potrzeba niecałe 20 dag.
Przerabiane na okrągło, na drutach z żyłką.

Pleciony wzór na czapce to warkocze potrójne (plecione) umieszczone obok siebie bez żadnej przerwy - tak to wychodzi wtedy :-)
TUTAJ schemat pojedynczego warkocza (powtarzamy tylko środkowe 9 o.!).

Tak jak większość warkoczy tak samo i ten wzór robiłam bez użycia drutu pomocniczego -> tutaj filmik instruktażowy (z tą różnicą że przekładamy po 3 oczka a nie 4 jak na filmie). No i przerabiając na okrągło co drugie okrążenie robimy same o. prawe (a nie lewe - bo jesteśmy zawsze na prawej stronie!).

Komplet jest do kupienia w moim sklepiku -> KLIK.

Komentarze

  1. zdzicha, powiedz mi, gdzie zamawiasz te naszywki z Twoim logo ? pozdrawiam.Wierna obserwatorka Twoich poczynań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W firmie NoBaa - i z całego serca polecam! Błyskawiczna realizacja :) Właśnie do mnie leci kolejna partia bo mi szare wyszły a mam na warsztacie ostatnio same szare swetry ;-)
      Tutaj link: http://nobaa.pl/pl/

      Usuń
  2. Kupiłam chętnie taki komplet granatowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam granatowego niestety - mam do sprzedania czarno-szary: https://pl.dawanda.com/product/121892003-komplet-szaro-czarny

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty