Sweterek Chromatic


Sweterek dziecięcy z bajecznie kolorowej bawełny - Chromatic (Katia) kolor 62.
Wyszło niecałe 20 dag, druty nr 3,25

Jestem w trakcie roboty 4 sweterków różnej wielkości, w tym jedna bluzka wzorem tkanym który robi się strrrasznie wolno... pozaczynałam więc inne rzeczy dla relaksu ;-) wygrał ten sweterek bo po pierwsze jest najmniejszy więc  poszło najszybciej, a po drugie te kolory robiło się tak fajnie że nie mogłam się oderwać!


Sweterek robiłam w jednym kawałku zaczynając od rękawa, poprzez tył z kawałkiem przodu po drugi rękaw. Na koniec zrobiłam listwę wykończeniowa przodów łącznie z dołem sweterka - wzór francuski, same prawe oczka.

Zapięcie dwurzędowe na 4 guziczki.

Na rogu plisy dodawałam po dwa oczka w co drugim rzędzie żeby wyrobić załamanie - przy tym wzorze wychodzi wtedy kąt prosty.

Jak ktoś potrzebuje coś kolorowego to polecam tą włóczkę :)



A teraz niestety musiałam wrócić do wzoru tkanego bo czas goni...

Komentarze

  1. super, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te Twoje swetry! Ja jestem w trakcie robienia swojego pierwszego. Chciałabym kiedyś mieć taką wprawę :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam Dagmara

    www.skladrekodziela.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolory :)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite kolory... no i po raz kolejny widać, że piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty