Zimowa wyprzedaż.

Wróciłam z krótkiego zimowego urlopu i zaczynam od porządków ;-) Jest ktoś chętny na czapki i kominy za małe pieniądze? Tutaj link do albumu które zrobiłam na fb i nie będę się dublować: 
https://www.facebook.com/tojazdzid/photos/?tab=album&album_id=1185844428203818
https://www.facebook.com/tojazdzid/photos/?tab=album&album_id=1185844428203818

Opisy pod zdjęciami odsyłają do sklepiku ale promocyjne ceny obowiązują przy zakupie bezpośrednio u mnie - proszę o wiadomość priv (Facebook) albo mail: zdzid@gazeta.pl 
Doliczyć należy koszt przesyłki 10 zł.

 
Na urlopie trochę dziergałam sweter czarny który mam zamówiony i jakoś nie mogę skończyć (na zdjęciu w karczmie, przy herbatce "z prądem" 😁)









- ale nie za dużo bo w końcu pojechałam odpocząć! :-)
poniżej - schronisko Na Śnieżniku.

I cóż - dobrze było, ale się skończyło!

Komentarze

  1. Bardzo fajne to ostatnie zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę urlopu! I to z drutami :) i to ostatnie zdjęcie... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba ostatnia fotka. W sam raz na tapetę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty