Czarny golf.


Początek roku z dużymi projektami których wykonanie zajmuje trochę czasu :-) i na dodatek oba czarne - przy niedostatku światła dziennego zimą źle się robi.

 Na zdjęciu obok golf męski - duuży rozmiar! ;-) Robiłam już taki model tylko nieco mniejszy -> TU.

Wzór autorski, schematu nie chce mi się rysować ale opisałam oczka na zbliżeniu wzoru bo sama musiałam się zastanawiać jak to było, gdy przyszło mi powtórzyć wzór ;-)


Robię z Limy (Drops) na drutach nr 4. Kupiłam kilogram, ciekawe czy wystarczy...

Motyw wzoru liczy 26 o.
1rz. - 1 o. lewe, 2 p. 7 l., 6 p. 7 l., 2 p., 1 l. (na lewej stronie tak jak wychodzą);
W 3 rz. skręt warkocza na środku (skręt powtarzamy co 6 rz.); w 5 rz. po 2 o. prawe z każdej strony warkocza zaczynamy krzyżować z 1o. lewym -> skos aż pasek z 2 o. prawych dojdzie do 2p. z początku wzoru. Skręt małego warkoczyka (4p.) 2 x co 4 rz.




Drugi czarny projekt do zrobienia to poncho - z golfem i z frędzlami. Jeszcze nie zaczęłam - muszę się sprężyć!

A na pierwszym zdjęciu moje nowe naszywki z logo - wczoraj odebrałam 😀 Są mniejsze niż filcowe które miałam dotychczas, grawer na ekoskórze. Mają pasować do cieńszych swetrów i czapek. Zamówione w Printy Poland w Bytomiu.

Komentarze

  1. Czarne rzeczywiście słabo się dzierga o tej porze roku... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,a mozna wiedziec ile kosztuja takie metki z logo?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty