Tunika Melody



Tunika w kolorze choinki, lekko "włochata" - z włóczki Melody (Drops). Zaczęłam ją dawno ale nie było kiedy dokończyć - teraz się udało :-)

Do zielonej Melody dodałam czarną cienką nitkę Baby Merino (Gazzal) i wyszedł taki delikatny melanż. Przerabiałam na drutach nr 8.

Całość robiona dżersejem, wszystkie brzegi obrobiłam szydełkiem - 1 okr. półsłupków.
Tunika ma głębokie podkroje pach i dłuższy tył. Po bokach niewielkie rozcięcia.

Przewidziana jest do noszenia na spodnie albo z legginsami. Pozdrawiam świątecznie! :-)

Komentarze

  1. Piękna jest :-) Pozdrawiam świątecznie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :) świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ile moteczków melody potrzeba na te cudo.Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 i troszkę - piąty motek zaczęłam tylko na szydełkowe wykończenia.

      Usuń
  4. Śliczna, Super w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty