Zygzak.


Sweter z zygzakowym wzorem w stylu znanego projektanta Missoni - z włóczki Angora Gold Batik Design (Madame Tricote).

Włóczka jest bardzo wydajna (to 45% moheru i 55% akrylu) - ma aż 550m/100g i na ten sweter wystarczyło ok. 230 g. Druty nr 4.
Wzór swetra pochodzi ze strony garnstudio.com - TU opis.
Moja włóczka jest nieco grubsza więc wprowadziłam trochę zmian ;-)


Przede wszystkim ominęło mnie robienie pasków bo włóczka jest cieniowana i paski robią się same. Zaczęłam zgodnie z opisem od dołu, na okrągło ale po ok. 15 cm rozdzieliłam robótkę na dwie części i robiłam osobno przód i tył (do pachy). Zrobiłam to żeby zróżnicować szerokość poszczególnych pasków i zburzyć trochę symetrię - gdy na drucie była połowa oczek paski koloru wyszły szersze. Po zrobieniu rękawów do wysokości pachy przełożyłam wszystko na drut z żyłką i karczek robiłam znowu na okrągło - zmniejszając stopniowo liczbę oczek.



 Włóczka pomimo obecności moheru nie ma włoska a dzianina jest bardzo miła w dotyku.

Sweter ma rozmiar S-M, długość ok. 67 cm i jest na sprzedaż. O - TU :-)

Komentarze

  1. Piękny! I pięknie ułożyły się paski. Dobrze, że rozdzieliłaś przód i tył :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzeczka, wzór wdzięczny, kilka razy też go wykorzystałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweter! Super pomysł z tym zaburzeniem symetrii pasków.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty