Dziecięce spodenki i top.



Spodenki dla dziecka (na oko - 1-1,5 roku) zrobione na drutach z bawełny. Takie do zakrycia pieluchy. Ze ściągaczem przy nogawkach i w pasie oraz wiązaniem w pasie. Dodatkowo na górze ażurowy wzorek dla ozdoby.

Włóczka - Luxor (Fibra Natura) 100% egipskiej bawełny, druty nr 3. Na jedną parę gatek - 1 motek 50g (na styk).
 Spodenki zrobiłam w dwóch częściach - obie od góry, i zszyłam w kroku szwem dziewiarskim. Otwory na nogawki wyprofilowałam rzędami skróconymi a na koniec obrobiłam ściągaczem.

Wychodzi taki kształt - na koniec zszywamy przód z tyłem.

Bluzeczkę - top robiłam na okrągło, w jednym kawałku. Na dole taki sam ażur jak w spodenkach.
Ramiączka to 2 sznurki I-cord z 4 oczek przełożone jeden przez drugi i przyszyte.




Komentarze

  1. Trafilam do twojich objasnien rzedów skróconych na fb i spróbuje sie odwazyc ;)
    Gatki przeslodkie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty