Przypomnienie - filcowana torebka.

 Dzisiaj będzie przypomnienie - torebka filcowana z wełny Merinos (Inter Fox) którą robiłam kilka lat temu, jako model pokazowy - dla Inter Fox zresztą.

Przypomniała mi się bo dawno nie robiłam żadnej torebki i zamierzam to naprawić ;-) a w planach jest model podobny do tej właśnie, chociaż z niewielkimi zmianami i w innym kolorze.
Zrobiona jest na drutach (pasek szydełkiem) i potem sfilcowana w pralce.


Do tego modelu zrobiłam kiedyś opis wykonania - TU KLIK.

Niestety Merinos już nie jest produkowany, można ewentualnie poszukać w pasmanteriach starych zapasów. Nada się każda inna 100% wełna (pod warunkiem że nie jest to wełna typu supwerwash!). Może się jednak różnić grubością więc trzeba będzie przeliczyc opis albo zgodzić się z tym że wyjdzie nam nieco inny rozmiar torebki :-)
Ja zamierzam robić z Alaski (Drops) - do końca lutego jest na nią promocja!

Więcej moich torebek, również tych filcowanych można zobaczyć TU.

Komentarze

Popularne posty