Czapka Rekin.

Czapkę dziecięcą - rekina zobaczyłam w gazetce. Stosownego dziecka nie mam ale czapka jest śmieszna więc postanowiłam spróbować.

Zrobiłam ją z jednego motka słoweńskiej Alpaki z zapasów + resztka szarej. Szare paski są z konieczności bo turkusowej miałam troszkę za mało - ale pasują!

Druty nr 3,5 (z żyłką, przerabiałam na okrągło), szydełko nr 3,5 (zęby rekina).
 Opis czapki i oryginalny model można znaleźć TU, ale tłumaczenie (z niemieckiego zdaje się) jest moim zdaniem dość skomplikowane, a czapeczka nie jest aż tak trudna :-) Inaczej zrobiłam zęby rekina, bo szydełkiem a nie na drutach - nie podobało mi się że trzeba przy każdym zębie ucinać i chować nitkę.

Trochę inny też jest ogon i za drugim razem (jeśli będę jeszcze ją robić)  zrobię jednak bardziej podobny do oryginału.

Płetwa ukształtowana jest rzędami skróconymi.


Czapeczka jest na sprzedaż (obwód głowy ok. 46 cm) - TU KLIK.



Komentarze

  1. Pierwszy raz taką widzę, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna czapka. Może się skusze na taka dla synka ;-)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny pomysł. Dziękuję za inspirację. Mój czteroletni Rekin domowy będzie zachwycony. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty