Brioszka

Moja pierwsza czapka wzorem Brioche czyli dwukolorowym wzorem patentowym. A w zasadzie to półpatentowym ;-) z prawej strony wygląda tak samo a trochę szybciej się robi.

Potrzebowałam czapkę szaro-turkusową do kurtki - okazało się że w takich kolorach akurat nie mam żadnej. Do brioszki zabierałam się już dawno ale jakoś nie było czasu :-)

Na okrągło robi się ten wzór łatwiej niż prosto - wzór patentowy albo półpatentowy jak u mnie, robiony w co drugim okrążeniu innym kolorem. Czyli jedno okr. kolorem szarym a drugie turkusowym i tak na zmianę.

Włóczka Super Soft (Inter Fox) - ok. 100 g razem, druty nr 4. Początek czapki zwykłym ściągaczem.



Podoba mi się efekt i pewnie jeszcze go wykorzystam, fajnie wygląda gdy jedna włóczka jest cieniowana a druga jednokolorowa. Musze spróbować!

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta czapka. Świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapa i świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brioszkę,też miałam czapę nią robioną ale niestety zgubiłam.
    Piękne kolorki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna czapa. I dobór kolorów trafiony. Dobrze Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna czapka!Bardzo fajnie w niej wyglądasz Narciarko!Dzięki za kilka słów wyjaśnienia. Dla mnie to bardzo dużo, bo świetnie i prosto wytłumaczyłaś o co chodzi. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty