Czapka w kropki.


Kupiłam sobie gazetkę z wzorami czapek (Diana Extra CZAPKI) - umiem robić czapki ale inspiracji nigdy dosyć ;-) No i od razu powstała jedna wg wzoru z gazetki - dziecięca, w neonowe kropki.

Fajny jest pompon - składa się z pętelek z łańcuszka zrobionego szydełkiem. Zrobiłam go trochę inaczej niż w opisie - po prostu jeden długi łańcuszek złapałam igłą z nitką co 17 o. Jakby zrobić szydełkiem łapiąc oczkiem ścisłym co kawałek, robi się u podstawy gruba buła.


Czapeczka jest na sprzedaż -> TU.


Miałam trochę cieńszą włóczkę (Comfort Inter Fox granatowa, podwójna nitka i Everyday Big neonowy koral) więc robiłam na cieńszych drutach 5 i 6 zamiast 6 i 8 jak w opisie. Czapka wyszła mi więc troszkę mniejsza - tak na obwód głowy 49 - 52 cm.



Niestety nawet w tak łatwym wzorze w opisie wzoru jest błąd. Tutaj zeskanowany opis z gazetki z poprawką moją:

Komentarze

Popularne posty