Czapki dla podwodniaków.


Miały być z podwodnym motywem dlatego na czapeczkach są koniki morskie :-)

Włóczka Cool Wool Big Melange (Lana Grossa) na tło i Artist (Katia) (cieniowana, wielokolorowa) na wrobienia, druty nr 4.

Schemat konika morskiego do wrobienia znalazłam w internecie, a tutaj zbliżenie wzoru - widać że to konik morski?



Czapki robiłam na okrągło na drutach z żyłką - najpierw część z wzorami, a potem na dole nabrałam oczka od nowa i zrobiłam francuzem plisę z nausznikami. Nie wiedziałam na ile mi wystarczy kolorowej włóczki i wolałam robić te doły na końcu.

Komentarze

  1. Widać, widać, koniki morskie jak malowanie :) Świetnie wyglądają, nawet z daleka. Bombowe czapki. Chyba muszę w końcu zrobić czapkę z nausznikami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie ze widac i to jakie ladne,tyle,ze ciezko je wrabiac.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne koniki. Jak robię czapkę to nauszniki też zostawiam sobie "na deser" :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne!! Można je też otagować, jako czapki z motywem konia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty