Robi się - Paulie.


Zamilkłam na chwilę - bo dziergam ;-) Model z Raverly, może znacie bo dosyć popularny - Paulie by Isabell Kraemer, w wersji daicheng.

Robota na drutach nr 3 to dla mnie duże wyzwanie (zazwyczaj nie łapię się za robótkę na drutach cieńszych niż 4), więc trochę się męczę :-)

Dziergam z Baby Merino DROPS i właśnie doszłam do karczka, który to karczek robiony jest w całości czyli wszystkie oczka razem z rękawami mam na drucie (nie liczyłam ile ale duuużo) i przerabiać będę teraz francuzem. Ufff!... to też nie jest mój ulubiony ścieg :-) Taką to mam przyjemną robótkę - ale przynajmniej wychodzi ładnie!

Opis swetra dostępny jest na Raverly za darmo w różnych językach (polskiego niestety nie ma) ale ja oczywiście robię po swojemu więc tylko z wyglądu będzie podobny (mam nadzieję!).

Komentarze

Popularne posty