Tunika w trójkąty - cz. 4.


Po zrobieniu górnej części tuniki przeniosłam się na dół robótki i dorobiłam do niej "spódnicę".

Na łańcuszku początkowym zrobiłam najpierw 2 okrążenia słupków, a następnie dalej wzorem wachlarzyków dodając równomiernie 12 o. Czyli miałam 208 + 12 = 220 o. co daje 11x motyw wzoru.











Schemat wachlarzyków (powtarzamy rz. od 2 - do 7):
Długość spódnicy u mnie tak jak widać na zdjęciu - 3,5x raport na wysokość Plus 1 okr. półsłupków na dole. No i gotowe! :-) Moja tunika ma 87 cm długości, wyszło na nią 35 dag włóczki Spring (Inter Fox), szydełko nr 3.5

I na szarym tle (pod spodem w charakterze halki dżersejowa sukienka na ramiączkach)

Ładniejsze zdjęcia (na ludziu) będą za tydzień lub dwa w pięknych okolicznościach przyrody, czyli z urlopu na który się właśnie wybieram :-) Tunika miała być zresztą robótka wyjazdową, do robienia tamże ale jak widać skończyłam za wcześnie... i teraz muszę sobie wymyślić coś innego - no bo jak to tak, na wczasy bez robótki?... ;-)

Komentarze

Popularne posty