Żółta tunika (w trójkąty) - robi się

Wczoraj wpadła mi w oko szara mini sukienka z gazetki Szydełkowe Sploty - gazetki nie kupiłam, bo nic innego mnie w niej nie zainteresowało, a z sukienki też wzięłam tylko pomysł ;-)
U mnie będzie to nie sukienka a tunika (miniówek nie noszę), nie szara  a żółta, wzory też nieco inne chociaż podobne... Tak to u mnie działa zazwyczaj :-) Spodobała mi się zmiana wzoru na wysokości bioder, co wygląda jakby sukienka była odcinana i wzór w trójkąty.
Wzór w trójkąty znalazłam sobie w książce z wzorami Burdy, włóczkę Spring (Inter Fox) akurat miałam w domu - i zaczęłam:
 




a tak wygląda oryginał - zdjęcie byle jakie bo cyknięte telefonem w kiosku
Może ma ktoś ochotę robić razem ze mną? Będę pisać sukcesywnie co robię.

Zbliżenie wzoru wygląda tak:









a tak schemat i objaśnienia - kolorami zaznaczyłam przerabiane rzędy, trochę jest koślawo ale odwróciłam wzór do góry nogami bo tak mi bardziej pasuje :-)

Zaczęłam na wysokości bioder i robię od dołu do góry. Przerabiam na okrągło ale po każdym okrążeniu odwracam robótkę - tak wychodzi równiej. Mam w obwodzie 104 cm (mam w biodrach ok. 96 cm, dodałam do tego kilka cm) co daje 26x motyw wzoru czyli 208o. łańcuszka. Na razie robię prosto ale do pachy odejmę kilka cm.
Włóczka - Spring (Inter Fox) pół na pół bawełna z akrylem, szydełko nr 3,5. Mam 35 dag i powinno mi to wystarczyć na tunikę o długości ok. 85 cm. 1 motyw wzoru (8 o.) to u mnie 4 cm.

Komentarze

  1. już rozumiem ,znalazłam opis tylko kupie cos w moim kolorze i pośpieszę za paniami ;;;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rozumiem ! I robię od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty