Torebka z Raffi


Letnia torebka - koszyczek wykonana na szydełku z Raffi - 100% celulozy.

Włóczka turecka Raffia Multi (Fibra Natura) - na koszyczek wyszło prawie 4 motki (motki są po 35g więc ok. 140g), szydełko nr 6.
Włóczka śmieszna ale robi się z niej  całkiem dobrze. Więcej o włóczce napisałam w poprzednim wpisie.


Spód i boki torebki zrobiłam półsłupkami, natomiast przód i tył wzorem muszelek: (5 sł. w jedno oczko, opuścić 2 o. pop. rz. 1 półsłupek, opuścić 2 o. pop. rz.; w następnym rzędzie słupki wbijamy w o. półsłupka pop. rz. a półsłupek w środkowe oczko muszelki czyli trzeci słupek).

Środek torebki wykończony jest podszewką z dodatkową kieszonką. Zapięcie na zamek magnetyczny, a uszy torebki zrobiłam z plecionej gotowej taśmy (poliestrowej chyba).

Dno usztywniłam gotową wkładką ze starej torebki (przyszyłam pod podszewką).
 


Komentarze

  1. Piekna z ta poodszewka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od ostatniego postu czekałam na efekt końcowy i jak zwykle mnie zachwyciłaś. Torebka wyszła bardzo fajnie, a podszewka dodatkowo podkreśla jej urok. Lubię tu zaglądać, bo zawsze coś ciekawego można się dowiedzieć, choćby tego, że jest włóczka z rafii. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą włóczkę w moim sklepie z pasmanterią - na żywo wygląda naprawdę imponująco. Fajna torebka, świetny pomysł i proste wykonanie - może sama taką zrobię? Pozdrawiam ! Ania

    http://crochet-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglada szkoda ze dostępność tej włóczki ograniczona ,tylko czy ta włóczka nie mechaci sweterków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinna mechacić, jest trochę sztywniejsza niż np. bawełna ale torebka jest zdecydowanie łagodniejsza dla sweterka niż np. słomiany czy wiklinowy koszyk.

      Usuń
  5. zaciekawilas mnie ta raffia, na pewno tez sprobuje ;d torebeczka slicznie wyszla!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doszyta podszewka - wow!!! Boska !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam wszędzie raffi na taką piękną torebkę którą zrobiłaś, niestety jest nieosiągalna. Masz może adres gdzie ewentualnie mona ją zakupić
    Przepatrzylam allegro i wszystkie pasmanterie. Różowa i niebieska widziałem chyba w pasarcie ale to już nie dla mnie kolor
    Pozdrawiam Gosia


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem - tą robiłam 4 lata temu i wtedy była do kupienia w https://www.twojapasmanteria.pl/

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty