Pareo - bluzka


a nawet: pareo - bluzka - narzutka, wszystko w jednym ;-)
Jakoś nie mam pomysłu ani natchnienia na żadne wiosenne robótki, same letnie mi wychodzą. Może to z tęsknoty za ciepełkiem i słońcem? może się uda zaczarować...

Ażurowe, szydełkowe pareo które można sobie zawiązać na kilka sposobów, pokazałam już w zeszłym roku (KLIK) a tym razem zrobiłam żółte.
Włóczka ta sama co poprzednio - Spring (Inter Fox) 15 dag, szydełko nr 3,5.

To jest trochę szersze niż turkusowe - 8x powtórzenie wzoru i na dole powtórzony dodatkowo ostatni rząd przed frędzlami.
Link do schematu wzoru przy pierwszym modelu.



Założone na stanik od bikini, do krótkich spodenek wygląda całkiem fajnie. W planach mam jeszcze krótki gładki top z tej samej włóczki.




Komentarze

  1. Cudne! Wersja jako bluzka wiązana na szyi podoba mi się najbardziej :) Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty