Kolorowo!

Główny powód dla którego wybrałam tą włóczkę są kolory właśnie (mam jeszcze neonowy koral - ta dopiero daje po oczach ;) ) No i grubość - lubię takie grubasy, szczególnie na czapki i kominy.

To Everyday Big (Himalaya) - na czapki wyszło po jednym motku, na komin - 2. Druty odpowiednio 8 (czapki) i 9 (komin).
Włóczka jest gładka i ma lekki połysk, dobrze się z niej robi - i szybko! :-) a wybór kolorów jest naprawdę imponujący. Nie wiem czy w Kamarcie mają wszystkie, ale jeszcze jest TU. Wg producenta włóczka produkowana jest specjalną technologią nie powodującą "kulkowania" się wyrobu - tego nie sprawdziłam, bo czapki dopiero co zrobione ;-)



Komin robiony jest w poprzek - na brzegach warkoczyki z 6 o. a w środku wzór francuski prawy (razem 37 o. i to daje ok. 35 cm szerokości). Robiłam tak długo aż skończyła mi się włóczka - zostawiłam tylko kawałek na zszycie. Zszyłam początek z końcem i gotowe!
Z 2 motków wyszedł obwód ok. 60 cm.

Pomarańczowa czapka zrobiona była wcześniej i udało mi się wykorzystać osobistą modelkę :-)

Robiona na okrągło z 45 o. - i tak jak komin, robiłam do końca włóczki. Wyszła taka trochę dłuższa, tak że koniec z pomponem sobie zwisa.

Amarantowa - z 44 o. jeden warkocz z 6 o. a poza tym 6p. 2 l.

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty