Mini - szalik na guzik.

Włóczkę Kramer kupiłam bo zaintrygował mnie metraż - 250m/100g przy zalecanych drutach nr 7  (komin robiłam na 8!). Ma postać luźno splecionego łańcuszka, a motek jest tak ze dwa razy większy niż normalnie. No i jest leciutka.


Z jednego motka w odcieniach fioletu zrobiłam krótki szalik zapinany na duży guzik. Szalik ma wymiary 96 x ok. 25 cm (cały w warkocze więc lubi się ścieśniać na szerokość) - na jednym końcu zrobiłam dziurkę a na 1/3 długości przyszyłam guzik. 
Daje to możliwość różnych stylizacji.

Włóczka Kramer (Kartopu) - 100g, druty nr 7. Nabrałam 40 o. na szerokość i robiłam do końca motka.



Wcześniej z turkusowo - brązowej powstał komin. Też z jednego motka, przerabiany na okrągło, druty nr 8 (przy przerabianiu na okrągło zawsze wychodzi mi nieco ściślej).


Oba szyjogrzeje do kupienia na mojej DaWandzie.

Komentarze

  1. Ładna włóczka, fajny pomysł z podpięciem szala. Czasami szalik wychodzi ciut za krótki aby się owinąć. Dla mnie nie ma nic gorszego jak w czasie mrozu szalik mi się rozjeżdża na szyi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym guziczkiem. Czy przy tak małej ilości wełny dzianina nie mechaci się? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam warkocze! Nawet jedne ściągnęłam od Ciebie o czym nie omieszkałam napisać ;)
    Zapraszam serdecznie, może poznasz ;)

    http://zkolowrotkiemwsrodzwierzat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba udziergi fajne i w ciekawych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziergam sweterek chyba drugi w moim życiu.Ty masz tak ogromne doświadczenie, to co robisz to po prostu coś niesamowite......Jeśli masz parę rad jak szydełkować dobrze to jestem otwarta na twoje sugestie....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty