Szydełkowa sukienka Spring

Z nadejściem wiosny mam ochotę na coś robionego szydełkiem. W ubiegłym roku była spódnica to w tym - sukienka!

Włóczka Spring (Inter Fox) - 45 dag, szydełko nr 3.
Kolor czarny - który nie jest tak bardzo czarny, powiedziała bym nawet że to grafit.

Suknię robiłam od góry do dołu, na okrągło bez zszywania - nie licząc wszycia rękawków.


Pomysł na sukienkę wzięłam z Osinki - TUTAJ album z oryginalnymi zdjęciami i schematem wzoru.
Na mojej stronie FB wrzuciłam zdjęcia z kolejnych etapów powstawania sukienki i parę słów o wykonaniu - klik

W planach jest jeszcze podszewka-halka w innym niż czarny kolorze, jeszcze nie wiem jakim, może złoto-brązowy, a może czerwony.




Nie jest łatwo sobie samej zrobić zdjęcia, strasznie głupie miny człowiek robi...

Jest i wersja z czerwona haleczką:




Komentarze

  1. Bardzo fajna sukienka i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i elegancka - takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam miny, szybko trzeba biec i jeszcze dobrze wyglądać na zdjęciu. Sukienka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna i super leży. Wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ,elegancka ,wyglądasz zabójczo

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna sukieneczka - prosta, a jednak szykowna - i na co dzień i od święta się nada:) a jeszcze jak będą różne podszewki to będzie kilka sukienek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuch i do tego swietnie wykonany! Podzwiam i gratuluje kolejnego sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo ładna, samo ładna nie wystarczyłoby by wyrazić mój podziw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :) Myślę, że z podszewką w bordowym kolorze też będzie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam miny! Za to sukienka jest boska!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wyszla pani ta sukienka,o wiele lepiej jak jest 3/4,niz jakby byla dluga.Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonała!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! I ty pięknie w niej wyglądasz, wzór i kolor są idealne dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta sukienka. A jeśli chodzi o miny, to mam ten sam problem, dlatego zawsze "ucinam" sobie głowę na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. po prostu zjawiskowa dama - wykonanie na najwyższym poziomie a efekt niepowtarzalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta sukienka nie podkresla figury grubo w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a poza tym jestem jeszcze stara i brzydka - ale to nie jest twoja sprawa 'dziewczyno z wigorem'!
      Ty z pewnością jesteś szczupła i gibka, ubierasz się zawsze modnie i we właściwe kolory i w ogóle wszystko robisz najlepiej i nie omieszkasz mi tego codziennie napisać dwa razy (żebym nie przeoczyła)...

      Kurcze, skąd się biorą takie trole?... Mam już ponad 400 komentarzy w tym stylu od tej pani w folderze SPAM!!

      Usuń
    2. No dobrze:dziewczyna z wigorem,tylko ten wigor ujawnia się tylko w dogryzaniu?Pewnikiem antytalent szydełkowy i stąd ta złośliwość!

      Usuń
    3. Proszę się lepiej popatrzeć na siebie, bo do Zdzid to pani daleko

      Usuń
  17. Olej trole!!!!! Pięknie wyglądasz a fryzurka (którą jak mogłam przeoczyć?) super Ci pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,
    A ja właśnie podziwiałam kieckę i zazdraszczałam figury...
    Faktycznie, olać trole!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka. Stawiam na halkę w kolorze starego złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest śliczna i Pani w niej bardzo ładnie wygląda. Pomimo, że jestem od Pani młodsza sama chętnie bym taką założyła. Niestety jestem antytalenciem jeśli chodzi o szydełko. :)
    A co do autorki komentarza to proszę się nią nie przejmować bo raz, że mama nie nauczyła tej Pani kultury (chyba że przeszłyście na Ty) a dwa ten komentarz wygląda na komentarz osoby która zazdrości i z zawiści nie wie co napisać :)
    Pozdrawiam i gratuluje umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka piękna, podobnie jak i pozostałe prace. Dzięki Pani na nowo wróciłam do dziergania i nauczyłam się szydełkować. Proszę o kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się ma super sylwetkę, to nie jest ważny kolor podszewki.Można i na strój kąpielowy (fajna była by biała sukieniusia).
    A tak w ogóle , to jest CUDUSIOWNA !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukieniusia jest "CUDUSIOWNA" !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dotyczy wpisu "dziewczyny z wigorem".
    To babsko po prostu Ci ZAZDROŚCI, dlatego jest taka wredna !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty