Big Merino biały


Tak, wiem - to nie jest mój rozmiar swetra :-) To jest sweter męski i w dodatku dosyć spory rozmiar - ale na płasko wygląda bardzo mało efektownie więc pozwoliłam sobie przymierzyć.

Włóczka Big Merino (Drops) - 95 dag, druty nr 5 i 4,5. Kolor biały a w zasadzie ecru, 100% Merino wool.

Wzór golfa męskiego wykorzystywany przeze mnie już kilkakrotnie, pracochłonny ale efektowny - dlatego wciąż go robię, ale już powiedziałam dość! Następny męski golf będzie już innym wzorem ;-)



Jeśli ktoś szuka dobrej, ciepłej i niegryzącej wełny to Big Merino polecam z czystym sumieniem. Jest super mięciutka i bardzo ciepła!

Schemat motywu warkoczowego - TUTAJ, ale szczegółowego opisu wykonania nie będzie.


Komentarze

  1. Cudny golf !! I wcale nie wyglądasz źle w zadużym swetrze ;)
    Pamiętam jak chodziłam do szkoły średniej i czasem porzyczałam taki właśnie z golfem ,wielki robiony na drutach sweter mojego ojca ,tylko że był zapinany na suwak .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też swego czasu chodziłam w męskim swetrze. Ten jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny..... słów brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny! :-) ja uwielbiam takie swetrzyska ino cierpliwość mi się kończy w okolicach połowy tyłu i na rękawy nie starcza ;-)
    cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Szczególnie, że ja na drutach to tylko szalik umiem i najprostszą chustę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny swetr :) własnie produkuję warczkoczowca dla meza... szkoda, że nie znalazłam tego wzoru wcześniej...
    mam natomiast pytanie techniczne - na rękawach wzór warkocza jest tylko "z zewnątrz", "wewnętrzna" strona jest na gładko?
    rękawy przede mną i zastanawiam się właśnie jak je zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rękawach jest na środku jeden motyw wzoru i po jego bokach dwa proste warkocze - wszystkie oczka dodawane na poszerzenie rękawa robiłam dżersejem lewym. Myślę że to wydać na zdjęciu.

      Usuń
    2. Właśnie widać, że nie ma warkocza... ale chciałam się upewnić, czy czegoś nie przeoczyłam :)
      Dziękuję za odpowiedź - teraz wszystko jasne :)

      Usuń
  7. Piekny, ale roboty to kosztuje....Nie wygladasz w nim zle. Ja uwielbiam takie wielkie swetry, kiedys podprowadzalam swetry tacie i zostalo mi do dzisiaj. Nie ma nic lepszego w zimowy wieczor jak meski, welniamy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny warkoczowy i ile pracy i serca w tym swetrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. łał! jesteś mistrzynią zaplatania warkoczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek--jest trochę tego zaplatania, może się pokuszę o wydzierganie podobnego.
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO rzeczywiście moc pracy za efekt końcowy wyszedł na medal oczywiście ZŁOTY

    OdpowiedzUsuń
  12. warkocze dają super efekt!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty