Komin w pepitkę

 W zasadzie kominek, bo taki nieduży... ;-)

Włóczka Big Merino Dropsa - razem trochę ponad 10 dag, czarna i niebieska, druty nr 5.
Robiłam w okrążeniach, na drutach z żyłką.



 Wzorem żakardowym w pepitkę robiłam już kiedyś czapkę, a TUTAJ jest schemat wzoru.



Komin ma 27 cm wysokości i 54 cm w obwodzie - czyli jest niezbyt obszerny ale za to bardzo ciepły, tam gdzie jest wzór żakardowy jest w zasadzie podwójny bo z tyłu są nitki drugiego koloru.
Na zdjęciu poniżej można zobaczyć jak to wygląda od wewnątrz.



I jeszcze jedna czarno - żółta czapka z włóczki Baya (Cheval Blanc), z ostatniego zakupionego motka - to jest ta sama włóczka co poprzednio (->tu) tylko kolory w motku układają się jak widać różnie.

Komentarze

  1. Bardzo fajny komin ,kiedyś mówiło się kurza stopka
    naprawdę super .
    zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka, bardzo ładne połączenie kolorów, komin super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. komin jest rewelacyjny!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a więc tak wygląda tył żakardu łoooo oświeciło mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny komin(-ek) :-), świetne przejścia kolorystyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komin jest wyjątkowy, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty