Bluza z tasiemkowej włóczki.

Luźny sweter - bluza z kimonowo wszytymi rękawami.
Włóczka Lacet (Lammy Yarns) bawełna z akrylem - 35 dag, druty nr 6,5 i 5,5 (plisy wz. francuskim).

Włóczka ma postać tasiemki (sznurówki), szerokiej na ok. 4 mm. Ja przerabiałam ją dodatkowo na grubszych drutach żeby wyszło luźno.

Wydajna - sweter ma rozmiar ok. 38 i dł. (z przodu) 67 cm.
Tył swetra jest dłuższy niż przód, po bokach zrobiłam małe rozcięcie - wszystkie brzegi zrobione wzorem francuskim.
Pas ażurowego wzoru jest tylko z przodu, tył cały gładki. Dekolt dosyć szeroki.

Rękawy są w założeniu długości 7/8 ale jak się opuści dekolt na jedno ramie to są całkiem długie :)

Sweter jest mój i jak znajdę kogoś kto mi zrobi zdjęcie to wrzucę, bo na ludziu jednak wygląda trochę inaczej :)



Komentarze

  1. Bardzo fajna tunika w wesołym kolorze, z ażurem, a taka współczesna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzka - chyba wezmę sie za przerobienie mojej zapomnianej tasiemkowej włóczki, bo na grubszych drutach powinno pójść błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie robiłam z tasiemkowej włóczki , pomysł bardzo mi się spodobał..... . Fantastyczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba! jesteś nieodmiennie moim natchnieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterek! Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło, ten ażur jest świetny. Kolor nie mój niestety, ale całość wygląda efektownie. Poproszę o zdjęcia na żywej bryle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu, wygląda bosko :) czekam zatem na fotki na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Precioso. Me gusta el detalle del largo de la espalda. Felicitaciones !

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny! Kolor, wzór, włóczka!
    Pozdrawiam
    Marzena
    www.creative-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny! Fason, kolor, wzor, wykonanie wszystko perfekcyjne.
    Uwielbiam ten kolor. Mysle, ze na Tobie bedzie jeszcze piekniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. jednym slowem super ,podoba mi sie od zaraz ;)
    pozdrawiam cieplo magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Pani wyroby sa super.Gratuluje pomyslow. Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuuuuuuuuuu.....świetny jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa :) Podoba mi się ten delikatny ażurek, który jest tylko z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na modelce jeszcze piekniejsza!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna tuniczka :) kolor wzór całość świetna ! ,jak zwykle u Ciebie ,,,pozdrawiam i myślę ze niebawem sobie wydziergam ,,,:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna ,moge prosić o wzór i opis na rozmiar 42 albo lepiej na 44,lepiej luzna ---lucynarydel55@wp.pl...dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam opisu - sweter wg mojego projektu i szczegółowy opis wykonania nie został przeze mnie rozpisany.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty