Mereżkowa bluzeczka.

 Bluzka z krótkim rękawem z włóczki o wiosennej nazwie - Spring :-) Bo ponoć zmierza do nas! Wiosna znaczy... ;-)

Włóczka Spring (Inter Fox) bawełna z akrylem w kolorze 14776 turkus - wyszło równo 25 dag na bluzkę w rozmiarze 38/40, druty nr 3,25.

Włóczka miła w robocie, jest dużo kolorów do wyboru, nie wiem niestety jak się nosi - bo to nowość.
Bluzka jest dosyć mocno ażurowa, robiona wzorem przypominającym mereżkę, więc raczej do noszenia na coś - chyba że ktoś odważny :)

Zrobiłam opis wykonania - TUTAJ (.pdf) jest też schemat wzoru.
Można więc już zacząć przygotowywać się do wiosny!


Komentarze

  1. bardzo ladna, dziekuje za PDF moze sie przyda,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ażurek, w sam raz na wiosenny czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Na jakiś top sportowy czemu nie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ten link na pdf nie dziala :(

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz działa :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna i kolorek i azurek podoba mi sie bardzo ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! oj jak ja takie ubranka uwielbiam :)) ja to nawet bym poszła nieco dalej ze skąpością i zrobiła taki lekki i luźny bezrękawnik hehe :D dzięki za opis dobra kobieto! kiedyś z pewnością taki wzorek wykorzystam :)
    p.s. wczoraj link też mi nie działał, ale dziś jest wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluzeczka, a pdf działa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka :) Ze wzoru na druty niestety nie skorzystam, ale opis wymiarów bardzo mi się przyda. Dziękuję ślicznie, za podzielenie sie opisem.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty