Mały szaliczek.

  Krótki szaliczek z ozdobnej włóczki przerabiany w poprzek.

Włóczka Romano (King Cole) kolor 382 - 2 motki czyli 100 g, druty nr 8.

Szaliczek jest bardzo prosty a z racji grubych drutów do zrobienia w jedno popołudnie :)
Przerabiamy same prawe oczka (ja narzuciłam 77 o.), w połowie szerokości czyli pod koniec pierwszego motka włóczki z jednej strony w odległości ok. 10 cm od brzegu zakańczamy 7 o. a w powrotnym rzędzie nabieramy w tym miejscu z powrotem 7 o. Robi nam się "dziurka" do przełożenia jednego końca szaliczka.
Mój szalik ma 80 cm długości i ok. 17 cm szerokości.
Końcówką włóczki jeden bok wykończyłam szydełkiem, muszelkami.

Włóczka jest bardzo ozdobna sama w sobie - są to w zasadzie 3 rodzaje włóczki zmieniające się co kawałek. Najpierw bardzo gruba supełkowa, potem kosmata z włoskami a potem błyszcząca tasiemka.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy melanż xD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny patent z tą dziurką do przekładania. mojej mamie spodobał się do tego stopnia, że zażyczyła sobie tego patentu w swoim szaliku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty