Komin boucle

 Komin z grubej włóczki boucle - wygląda trochę jak futerko ;)
Ta włóczka to Koala (BBB) - wełna z alpaką i akrylem, na komin wyszło mi 4,5 motka czyli niecałe 25 dag. Druty nr 7.

Włóczka jest gruba więc robi się szybko, a ponieważ to jest boucle to nie trzeba się wysilać na żaden wzór (i tak nie będzie widać...)
 Ja swój zrobiłam na okrągło, wzorem dżersejowym, tylko dla ożywienia dodałam wąskie paseczki jaśniejszym kolorem.

Włóczka jest miła w dotyku, nie gryzie i świetnie nada się też np. do wykończenia mankietów i kołnierza swetra, imitując futerko - zostały mi jeszcze dwa motki więc pewnie o tym pomyślę!

Wymiary komina: obwód 70 cm, wysokość 44 cm.





A włóczka do kupienia w Akademii Rękodzieła Bocian.

Komentarze

  1. Następny świetny komin,fajna włóczka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny! na pewno super grzeje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komin! A cóż się stało z Twoimi zdjęciami? Czyżbyś odmłodniała? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włóczka Koala świetnie się sprawdziła :) Komin wyszedł naprawdę super!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiło się zimowo, ale i ciepło na blogu. Komin super, oczy modelki niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. komin super :)
    dopiero co trafiłam na Twojego bloga a już się zakochałam w tyyylu rzeczach.
    Tworzysz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty