Na warsztacie w sierpniu

 Znowu mam pozaczynane kilka robótek jednocześnie i w związku z tym na końcowy efekt trzeba trochę poczekać :)

Trochę już zaczyna zawiewać jesienią - w sklepach wszędzie cieplejsze ubrania a ja dziergam ciepły męski sweter w stylu norweskim. Idzie mi powoli bo wzór jest bardzo pracochłonny - wrabiany na całej powierzchni swetra.

Na pierwszym zdjęciu jest wewnętrzna strona czyli tył robótki ;) Pokazuję bo kiedyś ktoś mnie pytał jak to wygląda od spodu - no więc tak właśnie.

Na drugim zdjęciu - fragment przodu. Wełna Merino Big Schachenmayr - sweter będzie naprawdę ciepły bo na całej powierzchni jest w zasadzie podwójny (nitki drugiego koloru).

Do zrobienia została jeszcze połowa.











Będzie też komplet dla maluszka składający się z kocyka, sweterka i kamizelki - wszystko białe bo chyba przeznaczone do chrztu. Oraz damski golf wzorem identycznym jak niedawny kardigan z szalowym kołnierzem.
No to na razie - idę dalej walczyć ;-)

Komentarze

  1. Biel i granat to bardzo fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. rany, jak ja nienawidzę przeciągania nitek :) wzór super ale pracochłonny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki szacunek za cierpliwość do takich wzorów!
    Efekt kładzie na kolana.
    Podziwiam zarówno prawą, jak i lewą stronę.
    No i czekam na efekt końcowy!
    Oraz na pozostałe robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracochłonny wzorek ale piękny.Czekam na efekt końcowy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór , szacuneczek dla cierpliwości (mi jej brakuje )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby z Garnstudio ten wzorek, śliczy, ale wymaga wiele pracy. Sama go kiedyś na czapce wykorzystałam więc wiem o czym mówię. A propos - wiele nowych wzorów jesienno-zimowej kolekcji DROPS 2012/13 juz na stronie Garnstudio PO POLSKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście z Garnstudio :-) - z tym że nie z jednego swetra a połączyłam dwa wzorki (ze swetra i chyba z czapki). Bardzo lubię tamtejsze wzory i korzystałam już nie raz. Zostało mi jeszcze pół przodu do zrobienia i mam już dość... ale skończyć trzeba! :)

      Usuń
  7. jak dobrze wstac skoro swit jutrzenki blask duszkiem pic,,za chwilkie zmykam do lasu na 6km, bieg slicznie moc biegac o poranku a po poludniu na morze na ryby, bo zapowiada sie ladny dzien,

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu kochana,dlaczego ty jestes taka natretna wypisujesz rzeczy ktore calkiem nie sa zwiazane z danym tematem,kogo to obchodzi co ty rano robisz i po poludniu.wchodzisz na cudzy blok reklamuujac sie??Bardzo nie ladnie,jak to mowia o takich INTERNETOWY TROLL!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty