Kompletu dziecięcego ciąg dalszy

 Do sweterka pokazanego w poprzednim poście dorobiłam kamizelkę.

Włóczka - tak jak poprzednio Austral (Katia) - na kamizelkę (rozm. 72 cm) ok. 10 dag. Druty nr 3,25.

Kamizeleczka jak widać z dekoltem w szpic, z przodu i z tyłu po dwa plecione warkocze.
 I jeszcze coś białego - kocyk do wózka z autkami.
Włóczka Medusa (bawełna z dodatkiem akrylu) - 20 dag + kordonek Aria  ok. 10 dag przerabiane łącznie. Druty  nr 4.

Wzór na kocyk nie jest mój - wypatrzony na blogu izuss1 -> tutaj link oraz opis wykonania.
Musiałam tylko trochę zmodyfikować ponieważ z pojedynczej nitki Medusy wychodziło mi za luźno - stąd ta dodatkowa nitka kordonka.











Zdjęcia kamizelki robione w otoczeniu zastanym ponieważ z powodu krótkiego wyjazdu komplet częściowo robiony w drodze :-)

Komentarze

  1. Piękne prace. Bobas będzie wyglądał fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik a kocyk uroczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. akril uff sztuczne na kocyki sa bardzo ladne wloczki miekkie akril na kocyk tak sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle nie umiesz czytać ze zrozumieniem - akrylu w tym kocyku jest jakieś 10% a reszta to bawełna.

      Usuń
  4. o, jak mi miło, że się autka spodobały :D
    i potwierdzam - Medusa na kocyki niemowlęce sprawdza się super, przynajmniej się dziecię nie przegrzeje

    cały komplet jest świetny, aż mi się taki sweterek dla Wita zamarzył

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały komplet jest śliczniutki!
    P.S. Zazdroszczę dziergania w czasie jazdy...Ja niestety nie mogę ze względu na chorobę lokomocyjną :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty