Jeszcze jedno bikini Diva

 - tym razem w odcieniu "nude" czyli beżowym cielistym z czarnymi wykończeniami.

Włóczka Diva Stretch - ok. pół motka czyli 50g, szydełko nr 2,5.
W odróżnieniu od poprzedniego bikini, czarnego, ten zrobiłam jednak z pojedynczej nitki, cieńszym szydełkiem. Więcej dłubania ale da się ;-)

 Inaczej niż zwykle zrobiłam przód majteczek - tek żeby wzór układał się w trójkąt.
Jako troczki - wiązania użyłam znowu włóczki Zpagetti w kolorze czarnym, ale szydełkiem nr 10 zrobiłam z niej łańcuszek




Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziane bikini w takie upaly uff,kto to zalozy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie ty - bo kto chciałby cię w nim oglądać! :-)

      Usuń
    2. Ja bym bardzo chętnie założyła! Noszę dzianiny w upały i przestań już Baśka marudzić- nie każda włóczka grzeje jak te twoje z psa. Zrób wreszcie raz coś z jedwabiu a będziesz nosić to przy 40 stopniach.

      Usuń
  3. Piękny projekt. Idealny na upalne dni nad wodę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. z jedwabiu bym chetnie cos zrobila tylko nie wiem gdzie go kupic,u nas ciezko kupic i jest bardzo drogi, ale chyba kupie na pewnym bloggu,tylko samemu trzeba go uprzasc na kolowrotku,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz włóczki jedwabne. Wujek Google ci pomoże.

      Usuń
  5. Super wyszło to bikini :) Właśnie znalazłam zdjęcie z podobnym dołem (tak mi się wydaje) i niby jest do tego schemat, ale coś mi się zdaje, że nie wyjdzie tak jak na zdjęciu. Niestety jest po rosyjsku, więc nic nie rozumiem, nawet z tłumaczem :( Może mogłaby Pani zdradzić trochę więcej szczegółów albo schemat tego dołu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schematu nie mam bo to była taka próba, nie wiedziałam czy wyjdzie :) Przód majteczek zaczynamy od góry, na środku, żeby wyszedł ładny trójkąt dodajemy oczka na środku(2 o.) i na końcach rzędów (po 1). Potem jest niestety problem żeby z tego trójkąta przejść do prostego paska w kroczu - i tu już nie pamiętam jak to zrobiłam :-)

      Usuń
  6. No właśnie też się głowię nad tym, jak to później ładnie połączyć z resztą. A strój znalazłam taki, niestety ten schemat to nie do tego wychodzi, bo majtki takie zwykłe :(
    http://www.krjuchkom.ru/page/vjazanyj-kupalnik-s-otdelkoj#cut
    Niestety nijak nie mogę tego rozszyfrować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzu nr 9 jest opisane jak robić ten przód majtek. Z tego co zrozumiałam to zaczyna się od 2 oczek łańcuszka i później 5 półsłupków w jedno oczko, następnie właśnie w każdym rzędzie 2 półsłupki w pierwsze i ostatnie oczko, reszta oczek to półsłupki z narzutem (?), a w środku 1 półsłupek, 3 słupki i 1 półsłupek. I tak do rzędu 13. A z 14 i dalszymi już nie mogę zrozumieć o co chodzi, ale chyba coś się zwęża. Niestety nic z rosyjskiego nie rozumiem, a tłumacz jest beznadziejny :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty