Torebka Zpagetti.

 Pierwsza torebka zrobione z Hooked Zpagetti - technika kombinowana, szydełkowo - drutowa.
Szydełko nr 12 (dno) i 15 (góra torebki) i druty bambusowe nr 20.


 Zpagetti biało-czarne okazało się sporo grubsze niż czarne, miejscami "włóczka" miała aż 8-9 cm szerokości i nie dało rady jej przerabiać. Poddałam się, wzięłam nożyczki i przecięłam wzdłuż na połowę... i teraz mam dwa razy dłuższą nitkę ;-)
Takiej rozciętej wyszło mi ok 1/2 motka + trochę czarnej.
Torebka ma wysokość 24 cm i szerokość ok. 34 cm.
 Czarną przerabiało się dużo łatwiej i z niej właśnie zrobiłam dno na szydełku. Z tego owalu nabrałam oczka na druty czarno-białą wzorzystą, a potem z powrotem na szydełku czarną.

Zrobienie całej torebki zajęło mi 1 popołudnie :-)

Komentarze

  1. Bardzo efektowna torebka. Świetny pomysł i ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna!
    Kojarzy mi się z modnymi kiedyś ciuchami w czarno - biały komiks ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! niesamowita ta włóczka! A torebka super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna ta torebka!!! Sama chętnie bym taką sobie zrobiła! Niesamowity pomysł. Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo efektowna! Uszy były "wrabiane" w trakcie robótki, czy zaczepione później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszy wrobiłam w przedostatnim okrążeniu szydełkowym.

      Usuń
  6. Tak właśnie zastanawiałam się, co z tego spagetti zrobisz, a tu proszę, super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Świetny pomysł na wykorzystanie zpagetti, torebka jest bombowa!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka!! Bardzo ładnie wygląda to biało-czarne zpagetti.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, kombinacja kolorów, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna torba..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawie wygląda... i chyba dosyć sztywna jest... pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torba :) Po sporą dawkę inspiracji Zpagetti zapraszamy również na naszego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie spłodziłam wstęp do swej pierwszej torebki na szydełku. Podziwiam ten biało-czarny cud i zastanawiam się czy wszyłaś podszewkę i jak zrobiłaś zapięcie. Podpowiesz coś? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest bez zapięcia i bez podszewki a to dlatego że ze Zpagetti torebka wyszła ciężka i nie chciałam jej dodatkowo dociążać ;) ale wszystkie inne moje torebki są z podszewkami. Zapięcie - różnie, często na guzik i patkę albo na zatrzask czy magnes - tutaj więcej torebek: https://picasaweb.google.com/109352953324817881757/TorebkiZdzid

      Usuń
  14. Dziękuję za szybką odpowiedź:). Moja jest właśnie ze spagetti. Jestem na końcówce i zastanawiałam się czy czekać do jutra i lecieć do sklepu po podszewkę czy robić dalej. Tylko z zapięciem muszę coś wymodzić bo nie lubię otwartych torebek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torebka! Chciałabym coś podobnego zrobić dla mamy. Jestem dość początkująca i ze zdjęć nie bardzo potrafię się domyślić, jak takie cudo wykonać. Czy mogłabym prosić o jakieś wskazówki - jakie ściegi, ilość włóczki użytej? Będę baaardzo wdzięczna :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dno zrobione jest na szydełku półsłupkami - łańcuszek obrobiony dookoła, na obu końcach dodajemy po 3 psł. w każdym okrążeniu. na tym denku nabrałam oczka na druty i reszta torebki zrobiona jest dżersejem (jeśli w okrążeniach to same prawe oczka). Zakańczamy oczka i na tym znowu kontynuujemy szydełkiem - półsłupkami, bez dodawania oczek. Zużycie materiału i rozmiary drutów/szydełka podałam w tekście. Proszę wziąć pod uwagę że torebka wychodzi ciężka :-)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję za taką szybką odpowiedź:)! No i niedługo biorę się do roboty:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty