Przerobiłam sweter na szalik ;-)


Zrobiłam kiedyś sweter z alpaki w pięknym wielbłądzim kolorze - ale jakoś się nie polubiliśmy... Leżał sobie w szafie kilka lat aż postanowiłam go spruć i zrobić na nowo.

Sprułam, wyprałam, przewinęłam na kłębki - i dalej nie miałam na niego pomysłu. Jak zrobiło się zimno wymyśliłam zamiast swetra - szalik.

Szalik jest gruby i bardzo ciepły bo zrobiłam go podwójną nitką na drutach nr 8. Wyszła na niego prawie cała wełna ze swetra - 260g! A włóczka nazywa się Highland Alpaka Fino (SMC) - pół na pół wełna z alpaką i chyba już nie jest produkowana.


Wymiary: 190 x 24 cm
 Na szaliku są 3 warkocze z 6 o. każdy, skręcają się naprzemiennie i przedzielone 2 o. lewymi a po bokach po 4 o. wzorem francuskim prawym (razem miałam 32o.).
No i frędzle na końcach.

A do kompletu dorobiłam czapkę - takim samym wzorem warkoczowym ale z Alpaki Dropsa połączonej z Kid Silkiem. Czapka na drutach nr 4,5 - jest więc cieńsza, ale wystarczająco ciepła.

Komplet jest do kupienia -> w moim sklepiku na Etsy.






Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty