Grucha powraca!

Jakie jest najpopularniejsze zamówienie przed wszystkimi świętami?... Sweter z Gruchą! (z filmu "Chłopaki nie płaczą") :-) Generalnie nie przyjmuję już zamówień na ten sweter - zrobiłam kilka i znudził mi się, ale od czasu do czasu się złamię. Tak jak tym razem, dostałam ładny list z zapytaniem, sweter jest oczywiście na prezent, a ostatnio robiłam go prawie 3 lata temu. Tak więc proszę - moje ostatnie zamówienie przed gwiazdką zrealizowane:

Wszystko już zostało na jego temat napisane np. TU, więc teraz tylko szczegóły techniczne:
Włóczka Lonagold (Alize) kolor 154 to ważne bo trudno dopasować kolor tak żeby był taki jak oryginał, ok. 60 dag, druty nr 4,5 i 4 (ściągacze).
I na koniec - demotywator nie mojego autorstwa ale sweter i zdjęcie jak najbardziej tak! :-) Znalazłam wczoraj przypadkiem - http://demotywatory.pl/1441712/Milosc/Milosc
http://demotywatory.pl/1441712/Milosc/Milosc


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty