Poncho z islandzkiej wełny.


Grube poncho z kapturem zrobiłam z islandzkiej wełny Alafosslopi (Lopi), tej samej z której robiłam już kiedyś sweter - ten.

Na poncho potrzeba 90 dag wełny - 8 motków ciemno fioletowych i ok. pół motka jaśniejszej na wykończenia. Druty nr 7.

Poncho składa się z dwóch prostokątów o wymiarach 57 x 87 cm + zrobiony osobno kaptur.

Kaptur zrobiłam tak samo jak TEN - przed zszyciem ma kształt odwróconej litery T i przyszyłam do gotowego poncha.
 Warkocze na każdym z prostokątów są takie same, schematu nie mam bo wymyślałam na bieżąco ;-)


Komentarze

  1. Poncz cieplutkie, akurat na jesienną pogodę. Tylko dlaczego właścicielka taka smutna? Głowa do góry jeszcze zaświeci słońce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy właścicielka smutna - mam nadzieję że nie będzie jak dotrze do niej poncho ;-) Bo to nie ja jestem właścicielką :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty