Top z siateczką (i wiązaniem)

 Kolejny top z wiązanymi ramiączkami - tym razem z innym wzorem ażurowym.

Mocno ażurowy - a więc przewiewny! :-)

Miałam do wykorzystania włóczkę która kupiłam na targach, z ciekawości jak się z takiej przerabia - to bawełna z akrylem Kokonek Classik 3 nitki ombre (kokonki.pl). Niestety - jak dla mnie to jest za cienkie! Połączyłam więc początek z końcem, czyli przerabiałam razem 6 nitek i zamiast ombre wyszedł mi melanż :) Dalej nie jest gruby, bo robiłam na drutach nr 4, a wyszło mi na top ok. połowa takiego motka (miał 1500 m), a ponieważ przerabiałam podwójnie - to 400 m. Ładny melanż wyszedł na górze - róż z beżem, potem na dole jest bardziej szary - niestety na zdjęciach tego nie da się oddać.

Top jest podobny do tego z jedwabiu Bourette - ale łatwiejszy ma wzór ażurowy, więc cały jest łatwiejszy :-)


No i zrobiłam też opis wykonania :) 

Dla rozmiarów M (na zdjęciach) i S

Wzór kosztuje 17 zł i można go nabyć przez Zrzutkę -

zrzutka.pl/bre82h/award/87guv5

albo wiadomość prywatną (e-mail albo priv na Fb).

Razem z poprzednim wzorem z jedwabiu Bourette, jako wariant. A więc dwa w jednym! :-)

Plik Pdf. zawiera opis, schemat wzoru i linki do filmów pomocniczych - m.in. do rzędów skróconych oraz ażuru.

Tutaj na zdjęciu wymiary topu.

Komentarze

Popularne posty