Alafosslopi w kwiatki

Sweter z żakardowym karczkiem z islandzkiej wełny - Alafosslopi. Wzór na karczku nie jest typowy dla islandzkich swetrów - ale takie było życzenie klientki :-)

Nie miałam już serca do tego swetra, bo myślami jestem już przy wiośnie - ale skończyć trzeba! Sweter robiony na okrągło, od góry.
Alafosslopi (100% wełna) - to nie jest wełna dla każdego 🙂 Tak, gryzie 😉 ale jest bardzo ciepła i szlachetna w wyglądzie. Islandzka wełna na naprawdę ciężki klimat, a takiego swetra nie zakłada się na gołe ciało - więc jak najbardziej do noszenia. Ten sweter zrobiłam na zamówienie, ale mam też swój Loppapeysa. I noszę.
Bardzo ładnie wygląda plisa dekoltu zaczęta metodą włoską (wrzucałam już wcześniej filmik z instrukcją - o TU) bo sweter zaczęłam właśnie od plisy - jakby podwójna, a pojedyncza 😊 
Podwójna by była za gruba przy tej włóczce.



Komentarze

  1. Sliczny sweter wydziergalas, bardzo oryginalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczkowo to zima, ale nietypowy dla Islandii wzór jak najbardziej wiosenny :) Bardzo ciekawie to wyszło! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty