Czapka gruba i bardzo gruba

Takie oto dwie mega czapy zrobiłam ostatnio - beżowa na drutach nr 12 a szara bez drutów, bo nie ma takich grubych... ;-) Obie 100% wełny.


 

To na początek ta "cieńsza" :D

Polaris Dropsa - równo 2 motki (20 dag) potrzeba na czapkę z odwijanym brzegiem. Druty nr 12.

Dziergana na okrągło, przybywa szybko i fajnie się robi - jak ktoś lubi na takich grubasach. Ja lubię! 

Na drugą, szarą druty (nr 20!) potrzebne mi były tylko do nabrania oczek - i to złożone podwójnie. Resztę czapki przerabiałam już palcami. 

Już takie czapy robiłam, ale musiałam sobie przypomnieć bo to było jak się okazało 3 lata temu... o tu opisałam jak zrobiłam pierwszą: klik

Ta sama wełna, 1 motek 200g, tyle samo oczek czyli 14 :-) na całą czapkę. I palce własne!

Wełnę kupiłam pod wpływem nieodpartego impulsu, przy okazji zamawiania innej włóczki... ;-) Mam jeszcze kobaltową, więc powstanie jeszcze jedna - a tymczasem szara jest do sprzedania, cena okazyjna bo wełna była w promocji, ale powoli się kończy więc nie wiem czy będzie więcej  - o tu zapraszam: SKLEPIK.


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty