Znowu czapki :-)

 Swetry "się robią" ale to jak wiadomo wymaga czasu a tymczasem powstały nowe czapki - 3 i opaska.  

Pierwsza na środku u góry - jasno szara, całkiem prosta wzorem ściągaczowym 1p./1l. taka "skarpeta" :-)

Powstała z połączenia Alpaki (niecały motek) i Kid Silka (też niecały motek) Drops, na drutach nr 4,5.

I tu chciałam zwrócić uwagę na kolory: alpaka nr 9020 perłowo-szary jasny i Kid Silk nr 09 w niektórych sklepach określany jako "perłowo szary". Jak widać to nie jest szary ale wyraźnie wpada we fiolet - jasna lawenda. Wprawdzie w połączeniu z tą konkretną alpaką ten odcień niemal znika ale w innym połączeniu jest widoczny. 

Mam taki sweterek który miał być perłowo szary właśnie ;-) a nie jest.

Kolejna czapka - żakardowa, jest jak widać do kompletu do mojego swetra w liście - Alpaka Drops, podwójna nitka, ok. 70g, druty nr 4. 

 Czapka szara z niebieskim paseczkiem - Relax (Rial Filati) nr 02 - ok. 70g, druty nr 4.5.
Takie ciekawy warkocz widziałam na zdjęciu w necie i spodobał mi się wzór na czapkę. I to jest drugie podejście po najpierw zrobiłam Merino Dropsa w kolorze malwy - ale okazało się że mam za mało włóczki więc czapka stała się opaską - to ostatnia ze zdjęcia.

Ta jedna - szara - czapka jest na sprzedaż. Zaraz trafi do sklepiku. Mogę dorobić do niej na zamówienie komin albo mitenki :-)




Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty