Bailarina


Sweter - kardigan z mnóstwem wzorów, kolorów i innych ozdób :-)
Włóczka Andes (Drops) - ok. 1200g, druty nr 7.

Na przodach są paski w różnych kolorach i różnymi wzorami, ale najbardziej skomplikowany jest tył - bo na plecach jest kwadrat w kolorowe paski ułożone skośnie.

Robiłam kwadrat po skosie od rogu do rogu - to znaczy kwadrat wyszedł mi za drugim razem... ;-) dopiero gdy sięgnęłam po geometryczne wzory i policzyłam ile oczek muszę mieć na przekątnej (->TUTAJ zbliżenie kolorowego tyłu w trakcie roboty).
Na szczęście przynajmniej rękawy są gładkie! ale wszywane z główką :)
Przy dekolcie frędzle wiązane w dwóch rzędach i warkoczyki na łączeniu kolorów w szwach bocznych. Nie ma zapięcia.


 Tu zwracam uwagę na mistrza pierwszego planu - kot Marcel asystował mi przy zdjęciach 😁

Komentarze

  1. A, teraz zrozumialam, ze tylko z tylu jest skos. Ciekawy i sliczny model!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tył najbardziej skomplikowany, ale efekt jest!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty