Przegląd prasy - dawno nie było ;-)


Tym razem w Empiku wpadła mi w oko gazetka Modne Sploty Nr 2/2015, a dokładnie ażurowy, beżowy sweter - model z okładki.

Oryginalnie zrobiony jest z grubej bawełny na drutach nr 7, ale ja zrobiłabym go z włóczki tasiemkowej. Też na grubych drutach a byłby lżejszy. Oczywiście już zrobiłam rozeznanie i pasowała by np. Lacet (Lammy) z której robiłam kiedyś TAKI sweter. Grubość włóczki podobna, a jestem z niej zadowolona bo dobrze się nosi. Zobaczymy! Zapisuję sobie do kolejki ;-)



Kolejne dwa sweterki które wypatrzyłam w gazetce to kolorowy wrabiany i z batikowej bawełny ze sznurowaniem na plecach.
Kolory są żywsze ale mało światła było do zdjęcia. Ten wrabiany robiony jest na drutach nr 10! Fajny, chociaż nie dla mnie - ale dla młodej dziewczyny super!
Ze sznurowaniem na plecach myślę że wyszła bym latem ;-)


Komentarze

  1. Beżowy ciekawie wyglada.Ten ze sznurowaniem na plecach, jako jednokolorowy też by był ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty