Coraz bliżej Święta... ;-)

 W telewizji zagościły już świąteczne reklamy więc ja też już mogę ;-)

Tradycyjny świąteczny sweter, wg wzoru który wykorzystywałam wielokrotnie - tym razem w innym niż zazwyczaj zestawie kolorów: ecru plus dwa odcienie szarości.

Włóczka Nepal (Drops) - ok. 75 dag, druty nr 4,5 i 5. Na grubszych drutach robiłam tam gdzie żakardy, bo w tych miejscach dzianina jest mniej rozciągliwa.
A! - to jest sweter męski, rozmiar M/L.

Żakardowe wzorki pochodzą ze strony garnstudio.com - z różnych modeli, po trochu :-)

Swetrów świątecznych z reniferami i gwiazdkami zrobiłam już sporo. Był np. taki, i taki, albo takie dwa, i ten - który jest cały czas na sprzedaż, albo taki (tu są raczej łosie ;-) I starsze - duży i mały i granatowy .
Uff!... nazbierało się a to nie są jeszcze wszystkie, tylko te które się nie powtarzają dokładnie oczko w oczko :-)

Komentarze

  1. Bardzo ładny sweterek. Podoba mi się ten zestaw kolorystyczny. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, chciałabym kiedyś taki zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ewidentnie widać w nim świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, cudowne wykonanie, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek, ładny wzór. Kiedyś też wyrabiałam takie wzory, pamiętam, że zawsze sprawiały mi dużo radości w dzierganiu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale on jest ładny!
    Nie to co ta cała świąteczna tandeta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty