Sweterek dla chłopca

 - wg wzoru Dropsa - Winter Weekend

Sweterek robiłam na rozmiar 3-4 lata.
Włóczka Merino Extra Fine Drops w kolorze 'zielona szałwia' - czyli ta sama co wzór.

Wyszło mi 250g (czyli mniej niż w opisie), druty 3,5 - też cieńsze, ale ja przerabiam luźno i prawie zawsze mi tak wychodzi :)

Sweterek robi się od góry, w całości, na okrągło - zaczynając od podwójnej plisy dekoltu.

I tutaj mała zmiana, bo ja zrobiłam od razu podwójną plisę (nie trzeba podszywać na koniec) wg tego mojego filmiku: fb.watch/vcz_x9F0KS/

Zrobiłam też niewielki podkrój dekoltu rzędami skróconymi, czego w opisie nie ma. 

Wzór strukturalny użyty w sweterku - nietrudny, ale trochę mylący, szczególnie na początku - bo co trzecie okrążenie jest jedno okrążenie oczek prawych, a równocześnie na reglan dodajemy oczka w co drugim okrążeniu :)

Wzór ciekawy - taki koszykowy!




Komentarze

Popularne posty