Kamizelka Tweedowa, z warkoczami (wzór)

Kamizelka z motywem warkoczy i stójką- golfem.

Robiona od dołu i zszywana. Tył gładki - z przodu panel warkoczy, na bokach niewielkie rozcięcia, tył nieco dłuższy.

Kamizelkę zrobiłam z połączenia włóczek Drops: Soft Tweed i Kid Silk. Na mój rozmiar wyszło mi 5 motków tej pierwszej (na styk!) i 3 motki Kid Silka. Druty nr 4,5 i 4.

 Kamizelka nie ma podkroju pachy, z boków biegnie przez całą długość "lampas" wąskim ściągaczem - który równocześnie jest wykończeniem pach i rozcięcia na dole.

Podkrój dekoltu wymodelowany rzędami skróconymi i wykończony wysoką stójką, którą można sobie podwinąć do spodu i mamy wtedy niższą plisę :)

Rozpisałam wzór! Na rozmiar M (to mój) i L.

Wzór kosztuje 18 zł i można go kupić przez Zrzutkę:

zrzutka.pl/bre82h/award/6em5d4

albo pisząc do mnie maila (robotkizdzichy[at]vp.pl) czy wiadomość prywatną na fb - podam nr konta, albo Blik czy PayPal.

Konstrukcja jest na tyle prosta że łatwo sobie samemu zmniejszyć do rozmiaru S np. (nabieramy mniej oczek) albo powiększyć - z tym że nie wiem czy tutaj nie trzeba by zrobić niewielkiego podkroju pachy (zamykać oczka zaraz za plisą ściągaczową) żeby nie była za szeroka na ramionach. 

 Taka kamizelka idealna jest pod kurtkę - kiedy na sweter za ciepło, ale jednak trochę by się trzeba ubrać... ;-) A postawiona stójka zastąpi szalik!


Ta jest moja, pasuje mi do kurtki :) Ale jakby ktoś chciał zamówić to można.


Komentarze

Popularne posty