Kolorowy kardigan

Kardigan zrobiony z wielu kolorów, metodą intarsji

- czyli każda płaszczyzna robiona jest z osobnego motka, nie ciągniemy nitek z tyłu, jak to jest przy żakardzie.

Ale żakardowe, małe elementy też się na nim znalazły - na przykład mój podpis :D

Włóczka: Friends Wool połączona z Friends Kid Silk (obie Hobbii). Razem na sweter wyszło mi 600 g Wool i ok.175g Kid Silka. Druty nr 5.

A sweter zrobiłam w ramach współpracy z Hobbii.com - i to jest ciepły sweter już na poważne jesienne chłody! :-)

Robiłam go od dołu, w częściach. Dekolt w szpic, plisa wykończenia (ściągacz 2/2) robiona łącznie z przodami - trzeba zrobić na końcu, u góry, dłuższe plisy które zszywamy ze sobą i przyszywamy do dekoltu z tyłu. Ramiona na skos, wyprofilowane rzędami skróconymi, góra rękawów też nieco zaokrąglona rzędami skróconymi. Nie ma podkroju pachy. No i fajne, wpuszczane kieszonki!
 
Generalnie krój swetra jest bardzo podobny do -> tego swetra (wzór można kupić) tylko jest trochę krótszy i nie ma podwójnej plisy zapięcia. Przy grubszej włóczce podwójna była by za gruba.



Komentarze

  1. Jest świetny! Ma fajnie dobrane kolory no i perfekcyjne wykonanie👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszedł. Podglądałam etapy dziergania na IG😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszedl, ciekawe te łączenia i ten kotek, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty